söndag 5 februari 2012

Hcw VS Rsk 17.00

21:an

Iafton ska jag få äran att möta Rydahölmarna igen. Var galet länge sen då jag på 2 säsonger har missat båda mötena i Rydaholm pga jobb samt att ja missa sista hemma matchen ifjol pga skada just mot Rsk Texas.
Alltid speciella möten då de har ett gäng galningar som oss. Brukar alltid bli lite cirkus & domaren brukar ha mkt att göra.
Jag hoppas dock att de blir mer ishockey idag då båda lagen är rätt skapliga på de oxå.
Av att kunna läsa på http://martinshockey.blogg.se/ så gjorde Rsk en galet bra match senast då de krigade till sig 3 pinnar mot Linnè hemma.
Jag är övertygad om att de kommer med samma trupp mot oss. >Så de gäller att vi är redo för en riktigt tuff match. (det står att deras Cap Jonasson förmodligen är skadad, men det tror jag på när jag ser de :)

Vi då?
Backbrist ab igen :(
Dalle medd. coach igår att han tappat suget & inte kommer slutföra säsongen.
Almgren-avstängd
Hero-På hemlig skid/förlovningsresa .
Nizze-skadad
så...
Om ingen mer har lämnat återbud så tror jag coach har dessa att tillgå.
Mv:
Sandborg/Jonte

Backar: Mulen, Andy, Calle, Kim
Fw: Zigge, Kricke, Skoog, Hermansson, Mazze, Henke, Batte, Joel, Adam, Carlswärd & undertecknad.

Jag fick agera back på träningen senast så jag förbereder mig på de även till matchen. Carlswärd har lirat back många matcher i år samt att Batte har fått gått ner vissa BP osv.
Men vi får se hur Mr Neuman trixar ihop laget.

17.00 nedsläpp.
Vi ska göra allt för att ta vår 4 raka match me poäng.
Gameday is Funday.
///#21///