torsdag 2 februari 2012

Så är det!!

ÅTTAN

Jag har varit osynlig ett bra tag nu. Det har med axeln o göra. Jag har inte blivit ett dugg bättre i axeln. Efter att jag sluta va med på isen så har iaf värken som jag har på dagarna försvunnit. Men fortfarande problem med olika "moves" i vardagslivet.

Har träffat läkare o jag har varit på mer positiva läkarundersökningar i mina dar. Det visa sig att jag var bra utsliten i axeln redan när jag operera mig för 6-7 år sen. Mycket ärr i ledkapseln osv. Detta medför att det blir en väldigt svår o komplicerad operation o det kan medföra komplikationer. Så därför hoppas läkaren att det enbart är en sena som gått av. Det skulle innebära en mindre o säkrare operation. Men samtidigt så kunde han se på röntgen att det skett förändringar på ledkapseln sen senaste operationen. Så nja. Så hoppfull var han inte. Men han vill undersöka senan så han kan utesluta det o så skulle vi diskutera vidare efter det. Så ska på magnetröntgen nästa vecka o på en ultraljudsundersökning i slutet av februari.

Så är läget just nu. Mycket mörkt o jag ser inget större ljus i slutet av tunneln heller!

Mac