måndag 23 augusti 2010

Guten tag

8an

Träning om 20 min. Jag skulle inte tränat då jag skulle på styrelsemöte men blev nyligen stungen av en geting o jag är allergisk, så det blev o stanna hemma. Hemma stannar även Genze som körde lite cross o drog tummen ur led. Det slutade med operation o gips i 6-7 veckor. Detta är inte bra för Sandborg som inte har körkort. Så han får svårt o komma o träna nu, Se om vi kan lösa det. Ingen majfare som är sugen på lir i hcw? det bör ju bli några petade som de värvat.. jaja time will tell...

Annars så är det några grabbs som varit på is redan. Några körde med Black river o Fräddan med några polare.

Spelschemat har dykt upp. Vi börjar med en fredags match borta mot Skillingaryd den 15e oktober. Skapligt tuff start. Men kan det bli roligare än o hetsa en full publik därnere? :D

Vidare så är det 3poängs system med sudden o straffar. Vem som kommer lägga straffar förutom mig vet jag intte ? :D Alltrean startar redan i december om man tar sig dit o det är väl målet även om vi inte vet hur truppen ser ut än. Men vi siktar högt som vanligt.

Det märks att det är is om några veckor. Jocke kom ner med nya skridskor förra veckan. Nisse o Emil beställde klubbor. Själv har jag börjat titta efter klubbor jag med, Ska ju byta vinkel iår till nåt som håller bättre. Blir galet dyrt annars.