torsdag 7 november 2013

Då ska man försöka få fart i Wetterns hjärta igen!!!

Premiär inlägg på bloggen!

Torsdag 7/11

Som vanligt glider man in i Wetterns fin rum 40min innan träning och det var sig likt. Lidas spelar sin jävla detroit musik och diskuterar med Rubin vem i laget som har bäst klubbor och självklart är det svaret JAG.

Men vad händer i fin rummet en torsdag som denna då? Joo Hermansson och Öhrman sitter med sina jaktkartor och ringar in vart dom har sätt mest vilt sista tiden;) och dricker ur var sin termos. Mulen,gurra,adde får lyssna på Skoogs underbara tips om vilka blommor som är bäst att ha i hemmet nu när det är mörka tider ute och hur man snabbt bäddar snyggt och lätt på morgonen. Sen fick jag med mig ett magiskt samtal mellan våran trav expert Wangle och överiga i laget;) Wangle "lillgammal" säger högt jag vann nästa 3,5 miljoner igår och alla bara kollar på varandra och undra vafan vann du eller inte.....blickarna tbx på travexperten och det är då det händer tårarna rinner ner och han får knappt fram ett ord, men han lyckas till slut få fram att han spelat bort tio tusen istället och JW slår sig på knäna av asgarv men vi önskar Wangle lycka till nästa gång! ;)

Dagens ispass:.........galet bra AB som frädda hade sagt!

 

Imorgon går bussen 15:45 mot Valdemarsvik hörs då igen bloggen!  


ÅK Å HA ROLIGT MED VADSTENA BUSS;)



#90