onsdag 11 september 2013

Is


I morgon får även vi i Whatstone åka lite skridskor. Efter en fantastisk sommar ska de bli skoj att få köra lite igen.
I dagsläget är vi ca 30 grabbs i truppen & det ska bli mycket spännande att se vad det är för status på årets trupp.
Vi har tappat ett gäng av våra absolut bästa spelare men har också fått in lite nytt som jag tror kommer spettsa till året upplaga av Hcw A-lag.
Vi har en stor blandning. Från år 1977 till år 1998 ;)
Hårt jobb, tålamod, ödmjukhet & Glädje tror jag kommer vara 13/14 melodi.
Vi hade en riktigt bra säsong ifjol där det mesta gick med oss & hemligheten bakom det var effektivitet, bra lagsammanhållning samt stor trupp då vi alltid kunde träna med mycket folk.
Självklart är drömmen att göra en lika häftig resa, men tittar man på lagen I årets grundserie samt våra förutsättningar så tror jag vi kommer kunna leverera fina resultat efter ett par månader ihop.
Som alltid är vi sist ut på is & vi har mycket jobb att göra nu under kort tid.

Jag hoppas publiken hittar ner till K-Valla även iår & att ni kommer stötta oss i alla lägen.
18.30 i morgon skrinnar Hcw A-lag ut & det känns inspirerande att få avsluta min Hockey"karriär" med årets spelare, ledare, funktionärer, publik. 

Tillsammans är vi galna
Mvh
Fredrik Axell #21 Hc Wettern A-lag 13/14