tisdag 19 februari 2013

Lagge 40 År


Niklas "Lagge" Lindman  fyller idag 40 år. En fantastisk människa som jag har stor respekt för. Har dock inte haft äran att ha kontakt med honom jätte mkt dom senast åren.  Men varje gång när man träffar honom tar han sig alltid tid & snacka samt är otroligt ödmjuk.
Det som kännetecknar Niklas för mig är en man som gör allt för sina barn samt är en otroligt bra ledare inom idrotten. Har en skön känsla mellan humor & allvar. Stor Pondus när han höjer rösten & ett ruskigt spelsinne både som aktiv / tränare.
Jag frågade både 1 & 2 ggr om han ville hjälpa till i A-laget i vinter men tyvärr har inte Lagge den tiden då han jobbar heltid, deltidsbrandman, 2 barnsfar, Damtränare i fotboll samt följer hans lika ödmjuka son Victor inne i Norrköping/ Vita Hästen.  Lindman ger alltid 100 i det han gör så jag förstår att tiden tyvärr inte finns där.
En av dom absolut bästa ledarna jag har haft & jag önskar honom en riktigt fin födelsedag.

Hipp Hipp Hurra & välkommen till Hcw A-lag alla dagar i veckan.
Mvh
Fredrik Axell