lördag 1 december 2012

Tweets of the day!


Måste börja med att tacka alla som stöttar laget och även de som kommenterar,smsar och ger mig feedback på tweets och instagram. Ni är guld värda och jag vet att alla i laget uppskattar det!

Eftersom Fräddä va så j-a arg på domarn idag så får han inte skriva någon än. Har Fräddä tagit över Krickes temperament? Kricke kämpa och höll sig lugn hela matchen. Tror det va första gången i karriären?  ;)

OBS!! INGEN MATCH PÅ SÖNDAG DÅ HF LINKÖPING HAR DRAGIT SIG UR SERIEN!!!

Här kommer mina tweets of the day!



Hur ska man kunna välja ut "tweets of the day" nu? Finns så många! :)

Här kommer några:

"@HCWettern: Man känner sig trygg här i Mjölby när konstapel @micke_franzen och konstapel Ström är på plats! :) #tillsammansärvigalna"
"@HCWettern: JAAAAAA!!! 1-0 till Wettern! Adde Axell ass Batte"
"@HCWettern: JAJAJAJAJAJAAAAAAAA!!! Nu leder vi med 2-1!! Mål av @franzenjacob ass av Adde!! (Tror jag) ;) #hcwlive"



"@HCWettern: Vi vill ju verkligen inte att detta ska urarta nu! Ta tag i detta nu Erik så vi kan få en underhållande sista period! #likadåligtåtbådahåll"

"@HCWettern: Tråkigt att det sk sluta såhär.. :( lite mer än 1 min kvar och @HFMjolby börjar slåss med domare och varann? #hcwlive"

"
@HCWettern: Slagsmål efter slutsignalen! :( inte så vi ville att denna kväll skulle sluta!! Härligt med vinst!!! :):) #hcwlive"

Blev ganska många men det sammanfattar kvällen ganska bra! :)
//Jonas Öhrman