torsdag 12 januari 2012

Hajar trivdes i "wettern"

21

Ska väl inte skriva bara några minuter efter slutsignal.
Men skriver några rader då ja gissar att de kan dunka in några kommentarer.
Brs var helt enkelt hungrigare idag.
De jobbade lite hårdare & fick tillslut in 2-3 & 2-4 pucken.
Matchen var annars riktigt konstig.
Har aldrig varit med om att domaren blåst så mkt i pipan som idag. Jag säger inte att de var utvisningar.
Men lite märkligt att lägga den nivån tycker jag personligen då de är Derby & fest på läktaren.
Kändes som om ingen av lagen fick upp någon fart. Då de hela tiden blev sönder ryckt av avblåsningar/utv.
Båda lagen är annars (min åsikt) riktigt bra skridskoåkare samt anfalls-lag. (för att vara div 3)
Men idag fick ingen av oss visa upp de.
Samt att de var ett gäng spelare som inte fick så mkt istid pga Pp/bb (båda lagen)
Brukar ofta vara "3:e" femmorna som brukar avgöra sådana här bataljer.

Min personliga insats var totalt bedrövlig. Kom aldrig in i matchen & vår femma fick inget direkt tryck i 5-5 eller i pp. Inget tryck i benen & passen kom ½ sekund försent hela tiden.
Men men....

Stort grattis Shark till en "historisk" seger. Ska bli riktigt skoj & få åka till Vmp om ett gäng veckor.
De som händer i slutet är inget jag står för. Det hände & jag kan inte säga mer.
Synd att båda lagen fick avstängningar när matchen ändå var körd.

Måste till sist tacka all publik som kom & heja på sina lag. Tror de var i klass med Hockeynight (antal publik). riktigt skoj

Vi säger så...
Ha en forts. trevlig kväll.
#21 F.Axell