torsdag 12 januari 2012

Hcw Vs Brs

Vs

Om ett gäng timmar är de dags att rulla ned till hallen för lite hockey igen.
Ikväll kommer tokarna ifrån Mjölby på besök& det kommer bli mkt intressant & se hur kampen kommer sluta.
Läget i Brs ?
Cigge, Barkö & Stielinger är skadade. Annars tror jag att de kommer med de absolut bästa dom har.
Finns många riktigt skickliga spelare med bra skolning & som levererat riktigt bra i dom högre divisionerna.

Läget i Hcw ?
Vet självklart inte hur de är idag men tidigare så vet jag att vi har lite manfall tyvärr.
Mac-skadad
Mulen-Avstängd ( 2 av våra bästa/rutinerade backar)
Lenèr-sjuk
Jonte (mv) -sjuk
Mazze-osäker pga influensa ?

Synd att vi inte kan plocka med alla men så är de för många lag.

Vad jag kunnat läsa så tror jag matchen ikväll betyder fantastiskt mkt för hajarna. Det är de här de dom har väntat på sedan de bildade laget.
Hoppas & tror de kommer bli en bra kamp.

Brs ligger 2:a i serien & har som skrivet ett gäng riktigt vassa spelare. Men lirar vi som vi kan samt lite till så tror jag vi kan ha chans till poäng.

Den som lever får se.
Vore fantastiskt skoj ifall man även fick se lite folk på läktaren ikväll. Var ett tag sedan de var över 200.
Så har ni inget för er denna regniga/blåsiga torsdag.
Kom då ner till K-valla & glo lite Derby Höcky :)

Hcw Vs Brs
nedsläpp :19.00
Gameday is Funday

#21