onsdag 24 november 2010

Ploj

åttan

Inte optimal uppladdning inför HA borta. Sista träningen innan match så har halva laget svårt att komma in till träning pga vägförhållanden. 3 man vände i dörren när de hörde hur många som saknades plus att coach var en av dem. Men vi var en tapper skara som lirade äldre mot yngre. Joel stod även i mål då enbart Kalle tränade av de. Vi körde lite uppvärmning sen blev det 3vs3 i en zon. Mycket lek där. Jag hade ju nya skenor, så det var skönt o testa så inget blivit vajs där.

HA borta på torsdag. Ja vad har hänt med HA? Efter förlusten mot oss så har de inte gått bra precis. Det förvånar mig då de var riktigt tunga att möta hemma. Tajt defensiv o grymma kontringar. Vi vände matchen i slutminuterna minns jag. Sist förlorade de mot MB. Oavsett hur det gått för dem så är de ett riktigt bra lag o det kommer bli en tuff match. Laget är samma som senast. Minus Robban o jag. Samling kömmer jag ej ihåg när det var. Men de som ska va med har fått mess av Tompi.

Kör försiktigt folks!!