tisdag 23 november 2010

Gött väder

åttan

Hemma med sjuk grabb idag med. Blev ingen promenad idag då det blåser hundkuk ute. Snorkallt o snö överallt. BLÄÄÄ. Jag gillar snö, men inte hundkuk. Gårdagens träning var lite seg för några igår efter matchen. Körde lite basic övningar o fortsatte köra försvarsövningar. Avslutade med 3vs3 där röda femman med halva vita gick av isen med 3-0 i matcher.

Av gick även min skena, men det upptäckte jag inte förräns efter träningen. Frank the Tank har nog redan åtgärdat det. Så är det när man har bra matrisar. Plus lite tur att vi hade just en högerskena i min size hemma :D

Träning 19.10 idag. Sista matchen i serien mot HA borta på Torsdag. Lite manfall där pga jobb. Men vi får ju ändå ihop fullt lag. Vi ligger på samma poäng som SIS inför sista omgången. De har MB hemma o det ska väl mycket till att de inte ska klara av de. MB som förresten tog sin första vinst senast mot HA. Hela 5-1 skrevs det till. Vi får gratulera gallerungarna till bedriften.

Nu ska jag iväg o jobba 2 timmar, sen hallen, ses där!!