lördag 9 oktober 2010

Ni lär ångra er ;)

#21

Under 1 månadstid ungefär så har Axell fått samtal på nätterna av vissa herrar som är ute & slarvar på helgerna. Första gången tyckte jag det var helt ok & lite halvsköj.

Men..... Grabba har forts ringt. Förra helgen då jag jobbade natt (ca kl 4.00) & hade precis äntligen somnat.

Inatt var de dags igen. Min lediga fredag natt ! Jag & min familj låg och sov efter en lång dag. Vem ringer inte då kl 02.14. ? Douglas vaknar & den sömnen var körd. Sitter nu på jobbet & är fantastiskt trött. (jobbar till 22.00 & i morgon börjar jag kl. 6.45 =alltså ingen chans till sömn)

Det komiska är att de är mina 2 kedjekamrater som jag aldrig gjort något illa & som har ödslat pengar & energi på att ringa gamle Fräddan. ??? Men ni kan vara lugna grabbar. Ni känner mig & vet vad jag kan/kommer att göra ;)

Slänger upp 2 "snälla" bilder på mina shyssta fw partners & hoppas ni får en trevlig helg ;) Tror inte ni vet vad ni har gett er in på ;)


#15 Mr. Victor "Mr Tattoo" Nilsson !

#25 Mr Joel "Raggarn" Johansson

Fredaxell@hotmail.com ! Där har ni min mail där info samt foto tas emot med öppna armar ang. dessa 2 unga herrar ;)
Ha de gott !
Fräddä