tisdag 7 september 2010

Another one

8an

Hemma från the utlandet. Möts av rapporter att Emil gått till BRS. WTF på ren svenska tänkte jag. Nu så har ansiktsboken rapporterat att Joel meckat av fingret o går med gips som vår back gigant Genze redan gör. Ja det är väl bättre att de skadar sig nu än under säsongen. Men ska Joel gå med gips i 6 veckor så är väl seriepremiären i fara. Inte bra inte bra.

Skulle svängt in till Hockeymonkey i SSK o inhandlat nya blad. Vill se vinklarna live så att säga nu när jag måste byta vinkel. Självklart så har de stängt på måndagar. Så nu får jag väl beställa ett Drury blad o ett Zetterberg blad. Nån som vet en sida där de visar vinklar ? Vet hur Drury`s ser ut, men inte hur Zätas ser ut. Hockeykungen visar vinklar, men som sagt. Jag vet inte hur Zätas ser ut. Får se om Franka har nån katalog i hallen. Men tjoa till om ni vet nåt om vinkeln. Open face är jag ute efter.

Ispremiären närmar sig. Då kommer några spöken helt plötsligt visa sig igen. Blir intressant. Jag o Fräddan ska styra lite i omklädningsrummet imorn. Nån som har nån gammal dator till övers? Behöver inte funka allt för bra, men spotify bör den klara av o ej krascha hela tiden. Vi bugar o bockar för alla bidrag :D hör av er till mig eller Fräddan.