torsdag 12 augusti 2010

Snart så

8an

Ja snart är det träning igen. Men först lite om gårdagens träning. 7 tappra själar hade tagit sig ner. Jag,Fräddan,Carlsvärd,Nisse,Martin,Persson,Mulen.

Lagom till träningsstart så gick lyset i hallen. Det var lite blixt o skit utanför. Men lagom till att uppvärmningen var över så var lyset tillbaka. Vi skulle springa en slinga i 70-80% i ungefär 8 min. Trots att man är 30 år så gick man som vanligt ut för hårt o det blev galet tungt väldigt fort. Riktigt varmt i hallen i kombination med värmen därinne så blev det rätt tungt igår. En annan har ju inte heller hållt igång nåt i sommar så jag får ju skylla mig själv. Men vi slet på alla som var där. Efter första slingan så körde vi innebandy några min innan det var dags igen. Lika tungt denna gång. Efter den slingan så var alla rätt tunga i benen. Betong golvet gör sitt. Hade vi kört ute så hade nog inte knän, vader , hälsenor tagit sån stryk. Men man kan ju inte kontrollera vädret. Vi körde bara 1 timma o det var perfa för en annan medans andra kanske precis kommit igång :D

Idag så blir det starter med lite längre vila. Så det blir lugnt sa Graflund. Ja kanske för gasellerna medans ett träningsfenomen som en annan som vanligt får slita. Men men. Gud så stark jag kommer bli på isen ( kan man bli starkare? )

Fler som hörde av sig att de inte skulle träna men fortfarande ett par som inte hör av sig. Smsa eller ring. Är inte så svårt.

Persson tog buss för o komma in till träningen igår. Stort. Sen visade han hur ett löpsteg ska se ut :D försök hänga med där nån JEEZZ

dags o ladda för träning. 45 min kvar