onsdag 5 maj 2010

Kul Kille ;)

#21

Sitter här & filurar lite på vad man kan skriva om ? Det händer massor av grejer runt om. Men orkar inte skriva om Maif & Mhc osv idag.

En liten kul grej var när jag igår kikade på gamla inlägg. Hittade då ett jag har skrivit den 5 juni 2009. Alltså inte ens ett år sedan.

så här skrev jag :)

Jonas Brink:

"Hagebyhögas stolthet!!!Lika snabb som Pappa Rolle????. Har riktigt fin skridskoåkning med ett gött driv i . En allround spelare som både kan lira back som forward. Som de flesta "påsarna" behöver han lägga på sig lite muskler. Med en bra speluppläggare i kedjan tror jag han kommer få sitt genombrott i vinter."

Jag säger inget mer ! Skåda bilderna nedanför själva ! Finns bara 1 mening som Jönte kan säga till mig !

FUCK YOU TJÖCKIS FRÄDDÄ ;)




De ä Galet ;)

ha de gött Pöjka ! Mac Attack kommer slänga in ett inlägg i morrn.
Mvh
Fräddä