onsdag 10 februari 2010

Fimpvinst

8

Nattpass stod på tapeten igår. Fortfarande folk borta. Igår så var även brorsan borta pga lägenhetsbyte, Wiborg plugg. Så vi var bara 13 utespelare. Ström från U-16 stod i mål med Sandborg. Hjalle hade ett gäng övningar, där en hel del var direktskotts övningar. Det var som upplagt o knäcka nån klubba. O det lät inte vänta på sig. Redan på första direktskottet så rök Fischer klubban. Dock så håller Easton klubban bra o han leverera ju i söndags med ett direktskott o givetvist så leverera han på träningen igår med.

Sen blev det som vanligt lite äldre vs yngre, där fimpa faktiskt lyckades vinna för första gången. Tack vare ett handpass som Hjalle godkände. Sandborg protestera vilt, det hjälpte föga. Vi körde om en delikatess igår. De har beställt en hel del prinsesstårtbitar till torsdag. Jag fick Sigge o han ville bara ha en delikatboll. Perfa :D

Jag tryckte till Joel lite lätt igår. Han studsa upp o tryckte upp pucken i nättaket. Det var ingen vidare tackling. Jag stod mest i vägen. Men jeez. Min sträckning i sidan gör ju att jag känner mig som en jädra gubbe på isen just nu. Stel så ini helvete o det värker överallt. Axeln,ryggen,nacken. Jag är ju bara 29 :D må det lätta lite innan Play offet. Hur ska jag annars kunna plocka bort ett par i Sölvesborg?