måndag 1 december 2008

Fit for fight?

åTTAN

Ja då var man hemma i Svedala igen efter grym semester. Är man fit for fight efter 2 veckors glidande? Fit har jag aldrig varit men jag har fått tillbaka suget helt klart. O bara det bådar ju bra. Misstänker att jag kommer lida av lite jetlag 2-3 dar men jag kommer dra igång med träningen direkt idag. I och med att vi reste hem på dagen o jag fan inte kan sova på plan så har jag ju missat en natt. Kom hem till huset 03.00 o började jobba 06.00 argghh snacka om reality check

Tråkigt att läsa om Brinkens skada. Aldrig kul när de yngre får känna på dessa skador så tidigt. En annan som opererat bägge axlarna kan ju tipsa lite. Det sägs ju att 1 gång är ingen gång. Men om axeln går ur led en andra gång så leder det oftast till operation. Så gäller för dig Brink att fan göra som läkaren säger. Om 10 dar så kommer axeln kännas hel igen. Det innebär tyvärr inte att man är fit for fight. Axeln måste dra ihop sig o läka ordentligt o du måste stärka axeln med rehab. Sköt dig så kommer det va som axeln aldrig gått ur led

Har dock varit roligare att gå in o läsa hur bra det gått för laget. Men ännu roligare har ju varit att det varit lite hets mellan lagen. O det utan att jag, Mr ödmjuk har dragit igång något. Men lugn grabbar, lugn. Jag har sett nån på riktigt djupt vatten. Jag samlar bara ihop mig så ska jag väl kunna dra igång nåt krig i framtiden.

Nu ska jag gå med huvudvärk hela dagen o sen skjuta slagga ikväll med min kompo klubba. För trä skulle jag ju bara spela med resten av mitt liv OM jag skulle gå o förlova mig under resan. O det har jag ju inte gjort. Puss


Edit
Läste precis på vår hemsida att Kalle Pilhemmer går på is idag. Grymt. Trodde att han skulle komma o köra efter jul-uppehållet. En klar förstärkning i vår redan stora o starka trupp, Välkommen hem Kalle