torsdag 25 december 2008

25 dec 2008


#21




Då var de redan 25 dec... Skaplig j*vla hysteri de är för 1 enda dag på året.... Helt galet.. Undra hur många de som har satt sig i skiten ordentligt med att "sno" Januari-lönen, tagit lån för att ge bort dyra julklappar osv.

men men....

Själv hade ja en super-jul...

Jag började morgonen med att äta grötfrukost hos svärmor & svärfar. Efter de var dags att åka in till förorten för att hämta min lilla släkt där ...
När alla var på plats i Whatstone igen så hade min kära mor gjort stans jävla julbord (munken släng dig i väggen:)
De fanns allt man kan tänka sig på julbordet & jag fattar inte hur hon har orkat & hunnit med all käk. (du är en klippa morsan)
& som vanligt dricker man & äter som om de vore den sista måltiden i livet :) Maten sitter enda upp till halsen & man känner att man börjar bli "lulligare" & "lulligare"....
Efter käket var de dags för julklappar...
Jag som har varit väldigt snäll iår fick pengar, whisky, kalsonger, kläder mm.

Party:

Vid circus 19 hugget drog jag, frugan & brorsan hem. Vi riggade & laddade för den traditionella för-skivan hos Axell. Tror de är 4:e året irad jag har för-fest innan Jul-magget.
& som vanligt blev den superlyckad. Folk drack, sa sjuka saker & de var allmänt riktigt j*vla trevligt...

Slänger ut lite bilder ifrån Julaftonkvällen 2008 :)



Adde, Amanda, Genze & Carro
Genze the Beast :)








Kricke önskar God Jul :)

Adde, Öhrman & Emma

Cassel, Vhf:s Stolt-het :), Carro



Idolkort :)

Amanda & Brendl





Kricke & Amanda


Efter förfesten gick vi ner till Magget & träffa de andra grabba.. En väldigt trevlig Jul...


Ha de gött & ta hand om er. Träning i morgon kl. 13.00-14.20..