söndag 19 oktober 2008

8-0 i premiären

8an

Match referat kommer ni kunna läsa på hcw.nu tidigt imorgon bitti. Men det blev vinst med 8-0 iaf. Trodde nog inte att de skulle va såhär dåliga. De hade med 3 man med Allsvensk rutin, flera som spelat i 1an med Gislaved o några som spelade i 2an med Nittorp. Det kunde man inte se.

Vi hade ju en frågeställning angående första målskytten. Tack Burra för att du trodde på mig. Mazze fick mest av de som man kunde gissa på. Annars så var det 36 man som trodde på nån annan. Jag antar att det var just Fräddä ni tänkte på. Fräddä satte första pucken o vinner en sax. Grattis

Frädda satte som sagt första pucken o såhär snygg är han gott folk. MMMM

Här åker jag ut för armbågstackling. Jävligt hög armbåge? syns för fan inte ens. Jag gillar domare. puss på er

Gula femman levererade som vanligt. Här har nån av de gjort mål. Kricke Mazze ?

När ett lag inte hänger med så sitter de ofta på botbänken. Här har de redan 2 på tavlan o fler blev det efter detta gruff

Jag Batte o en i deras lag körde en tävling. Först till blå. Som ni ser så vann jag hårfint över Batte. En fruktkorg till mig. Man tackar

2 mot 1 läge där Joel passar Holm som prickar stolpgaveln tror jag? Lite suddig bild jaja