onsdag 4 september 2013

#19 Lämnar...

#21

Efter ha dubblerat med ishockey & fotboll i stort sett hela sitt liv tackade idag kanske vår bästa spelare genom otroligt många år för sig.
Ett riktigt tråkigt/tungt besked då det förutom är en fantastiskt duktig hockeyspelare är en det en stor karaktär som försvinner både på & utanför isen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva då det kom som en chock trotts man hade det lite på "känn". Hade önskat få avsluta min hockey ihop med honom men bara att respektera.
Finns ingen som denna herre & det kommer inte att kunna ersätta han på något vis.
En centerforward som jag lärt mig mycket av & som jag tävlat emot i galet många år.
Jag önskar dig all lycka Kristoffer "KRICKE" Österberg & hoppas du får en bra 1:a "hockeyfria höst,vinter,vår".

Mvh
Din gamle vän/lagkamrat
Fredrik Axell

 Kricke gjorde avgörande målet sudden i sista matchen i All3:An som tog Hcw till kvalserie för första gången sedan 05/06.




#19 = Bästa poängplockare i Hcw historia


Kristoffer Österberg #19