torsdag 28 februari 2013

Jontes funderingar efter kvällen...


Ibland när Fredrik är lite trötter eller inte riktigt har skallen på rätt ställe så brukar jag hoppa in och göra några inlägg efter matcher och idag är en av dessa tillfällen.

Jag kommer "fokisera" (som Hjalle hade sagt) på det som va fantastiskt med denna kväll!

Vi börjar på det personliga planet. Jag fick höra av många idag att jag vann på knockout i tävlingen "snyggast klädd" Är sjuk stolt över detta och jag vet inte när priset kommer? =)



Som #19 uttryckte sig:" Fan Öhrman du ser ut som du äger hela jävla klubben!" =)

Som stolt Wettern anhängare och arbetare så är jag så sjukt stolt över det jobb alla lagt ner ikväll. Vi lyckades göra detta till en helt galet underbar kväll med 1127 pers på läktaren. Jag trodde ALDRIG det skulle va så in i hoppsan mycket folk. Det stod ta mig f*n folk överallt!!!

Jag vet att alla spelare uppskattar det ni alla gör så STORT TACK!!!!

Har haft en toppenkväll och jag hoppas MAIF försöker bräcka denna tillställning i sista omgången för då ska jag va på läktaren och njuta!

Ännu en gång STORT TACK TILL ALLA INBLANDADE!




Med vänliga hälsningar
Jonas Öhrman