onsdag 6 februari 2013

IDAG fyller Falken 35 år!!! =)


Som ni kanske såg så la Fräddä upp födelsedagsinlägget en dag för tidigt så även jag slänger in ett inlägg på RÄTT dag! =)

När jag förra veckan gick igenom min dator så hitta jag en massa gamla bilder. En del av er har sett en hel del av dessa bilder då jag la ut dom på instagram och fejset. Det roliga va att det fanns en del gamla bilder på vår 35-åring där. Det är nämligen så att Tjoffe (#19) har någon gång för längesen lagt över sina bilder på min datorn. Detta bör göra visa av er lite oroliga för jag kan meddela att vissa (läs Johan) hade svårt att dricka öl samtidigt som han hade kläder på sig! =)

Nu är detta en sida som riktar sig till alla åldersgrupper så de nakenbilder jag har lägger jag upp på diverse vuxensidor istället! ;o)



Denna man (eller pojke) är nog den snällaste och gladaste skit jag känner. Alltid med ett leende på läpparna och nära till skratt. Man blir otroligt smittad av det frustande, skrockande skratt han lägger till med.

När man träffar och ser honom kan man inte tro att det är 35 år han fyller. Det känns som han inte är en dag äldre än 15 år och det säger jag i positiv mening. Finns ingen annan människa som kan gå omkring en hel dag utan att märka att man har sina byxor bak-o-fram!

Ni motståndare som läser detta kanske inte känner igen den beskrivning av vår #22 för på isen så tror jag inte det finns någon som slitit och fått så mycket stryk i Hc Wetterns historia. Inte den skickligaste MEN kämpar man inte så vinner man inga matcher hur bra hockeyspelare man än är!

Så Johan! Ha nu en jävla bra födelsedag så ses vi framåt helgen!!

MVH
Jonas Öhrman