fredag 4 januari 2013

Designtävling


Ja som ni ser så har jag varit inne och försökt uppdatera utseendet på bloggen men känns inte som jag kommer någonstans. Det svarta som va förut funka ju bra men det har ju ingen anknytning till Wetterns färger eller det Wettern står för.

Min tanke va först att jag skulle försöka sätta mig och "göra" en bakgrund i typ photoshop men eftersom jag inte kan det alls så känns det som en jätte grej att lära sig bara för en bakgrund så nu tänkte jag att ni som är insatta i sånt ska få göra detta! :)

Vi behöver en rubrikbild och en bakgrund på sidan. Om man vill använda sig av foton så är det fritt fram att kopiera vilka ni vill från vår FB-grupp.

Vinnare får gratis inträde resten av säsongen och jag slänger fan med gratis inträde för nästa säsong också! =)

Måste va en JPG-,GIF- eller PNG-fil som högst är 300kB. Om det ska va en hel bakgrund så måste den va minst 1800x1600.

Naturligtvis kommer du få din signatur på bilden och även en intervju kommer göras med vinnaren  =)

Håller tummarna för att någon vill hjälpa oss med detta! :)

Era tävlingsbidrag skickas till:

hcwauktion@hotmail.com

Skriv namn, telefon nr och skicka givetvis med ert bidrag.
Senast 31 januari

MVH
Jonas Öhrman