lördag 22 december 2012

Idag är det Fräddäs födelsedag!!


Hade egentligen tänkt att skriva lite om mig själv idag då inte så många vet vem jag är och vad jag har för meriter inom hockeyn men det får vänta tills ett senare tillfälle för idag fyller Fredrik "MAIF" Axell 28 år!!!

Fredrik är en kille jag inte känt speciellt många år men det känns ändå som vi har varit barndomsvänner. En förbannat trevlig och snäll kille som alltid tar sig tid med alla. Tror det är det som kännetecknar Fredrik faktiskt. Alla smågrabbar och tjejer i föreningen + alla föräldrar vet jag uppskattar det jobb han gör för föreningen. Det kan räcka med att va glad, hälsa och kanske stanna och prata lite med kidsen. OTROLIGT UPPSKATTAT!!

Nu vet jag ju att Fredrik gör mer än så men nu ska vi inte bara hylla denna man för mycket för då får vi inte ner honom på jorden igen! ;)

Normalt brukar jag önska att födelsedagsbarnet ska bli bortskämd av sina nära och kära men denna gång så önskar jag motsatsen!
Eftersom jag vet att du tillbringar mer tid i ishallen än hemma så tycker jag DIN dag ska bli FAMILJENS dag så skäm bort Emma och Dogge ordentligt nu för det är ni värda! =)


Har lite bilder här som jag tycker ger en ganska bra bild på hur Fredrik är på isen. Titta och njut! =)


Här står han och diskuterar med domaren ihop med Brad Richards i BRS! En ganska vanlig syn skulle jag vilja säga. Finns det någon bra domare i länet tro? ;o)



Här ser vi honom va irriterad på en linjeman för en felaktig icing kanske?



Han ger sig verkligen inte utan följer efter honom!!!  =)

Ha nu en kanon dag Fräddä!  =)

Med vänliga hälsningar
Jonas Öhrman