fredag 7 december 2012

Comeback/avslutning

21:an
Den 29 Augusti skrev jag om en spelare på bloggen som "ryktades in". Jag fick ett gäng "hån" samt blev tagen för en pajas som bara skrev lögner av vissa . (speciellt ifrån spelare/supporters ifrån andra lag i vår serie )
Jag kan hålla med om att ja ibland skriver inte så värst intressanta grejer. :)
Men...
De spelare jag lägger ut har jag alltid haft/har kontakt med & de spelare jag verkligen tycker är sköna både på & utanför isen samt inte har någon klubb brukar jag få till Hcw om de är sugna på att snöra på sig grejerna igen..

Som jag skrev har jag (& min bror/#10 A.Axell) haft kontakt med en spelare i snart 4 månader. En kille som inte lirat i någon klubb sedan sässen 10/11 & som så många andra "la" han skridskorna på hyllan alldeles för tidigt.
Ikväll var han tillbaka på isen för att känna på grejerna & det var riktigt gött att se honom in action igen.
Killen jag skriver om var min brors bästa vän i Lkpg (där han nu bor tillsammans med sin familj) & han är inte omöjlig att avsluta sin karriär i  Hockeysveriges kanske galnaste lag = HC WETTERN.. :)
Tröja #6 är nu upplockad till honom & bli inte förvånade om han skrinnar ut i den på k-valla inom kort.

En fantastisk bra hockeyspelare & en riktigt bra kille.
Motståndare: Heads Up ! 
Mr Robert "Robban" Svensson is back on track



Länkar inlägget jag skrev i sommras. Där hittar ni även statistik samt videoklipp.
ROBERT SVENSSON

Let`s go Wettern
///#21 F.Axell