söndag 4 november 2012

Förlåt Fräddä!!!


Jag måste börja med att be om ursäkt för att jag kliver in och gör ett inlägg precis innan Kapten Axell tänkt att göra det men när Twitter bara ger utrymme för 140 tecken så måste jag får skriva av mig lite. Är det okej för dig Fräddä? =)

Jag är galet stolt över alla grabbar som krigade i Mjölby ikväll. Alla tunga ben och tunga huvuden som vi såg i torsdags va som bortblåsta. Ikväll va det fart och alla kriga för varann. Det va ikväll det berömda HCW-Hjärtat kom fram.

Samtidigt som jag sågade matchen i torsdag efter fotknölarna så vill jag ju naturligtvis hylla denna hedersamma förlust på samma sett. Det blev alltså 3-2 efter straffar till BRS. =/

Kör mina "tweets of the day" här på bloggen idag. :)

"Första gången i världshistorien det blir dubbel utv.för tripping?Alex blir trippad,sen trippar han tillbaka efter avblåsning!  "

"Kan meddela att vi har 2 målvakter som står på huvudet ikväll.. Både Stivie Granath i  och Fredrik Sandborg.. "

"275 åskådare! Över 1000 kr doneras till  bra där "

"Måste säga att detta har varit den mest underhållande matchen på flera år! Bra jobbat både Wettern och  !! :) "

"39-33 i skott! Då förstår ni att det varit bra målvakter Stivie: 93.94 Sandborg: 94.87 Ping  "

Nu är ni fan värda ett mål på Max innan ni åker hem ikväll!

Over and out!

Joner Öhrman
Twitteransvarig =)