fredag 19 oktober 2012

Manley show

21:an

Coach har skrivit ett gäng rader på hemsidan ( finns till vänster på bloggen )
En riktigt tung förlust då vi verkligen var värda poäng.
Jag är sällan en spelare som klagarpå domaren. Men jag är övertygad om löfstad, publik håller med mig den här gången.
Manley blåste sönder matchen totalt & de blev aldrig något spel.
Kampen kom bort & det blev ingen fart i grejerna.
Båda lagen fick spela pp & bp o det blev ingen rytm i lagen. Målen kom av individuella misstag samt slarv ( båda håll).

Tyvärr studsar grejerna inte vår väg ännu men jag är övertygad om att de vänder snart.
Tråkigt då många duktiga spelare hamnar åt sidan då det hela tiden blir sönderblåst.
Personligen är jag grymt besviken på ett gäng ingripanden jag gjorde igår. Kastade iväg puckarna & visade noll rutin. Tar helt & hållet på mig det tunga 4-4 målet då jag inte får bort returen.
Tungt & som skrivet riktigt dåligt.

Ny träning ikväll för att sedan ladda om för Make believes på söndag. "Nya" Mb som krossade Faik igår. (11-1)

Trevlig Helg
///F.Axell