tisdag 2 oktober 2012

Grattis Morbror


Den här gratulationen har egentligen inget med Hc Wettern att göra.
Men...
Det här är en man som har betytt otroligt mycket för mig själv & min bror.
Han heter Anders Ljungberg & är vår morbror.
Under hela vår barndom var han en stor förebild & vi var ofta hos honom.
Anders var som jag förstått duktig i dom flesta grejerna som han höll på med (Ifk Bandy, Innebandy & Fotboll ) & dom säger att det är kanske där Adde fått sina skills ifrån & därifrån jag fått min vinnarskalle ??? :) 

 Idag är han familjefar, speedway & Hv 71 fantast samt även tränare i Maif hockey åt sin dotters kusin som han stöttar/hjälper helhjärtat.
En otroligt vänlig karslok som alltid sätter andra i första hand än sig själv.

Även att du gled in i en Hv71 matchtröja på läktaren när jag & brorsan lirade i Linköping så önskar jag dig en fantastisk bra dag :)
Stort Grattis Anders & tack för att du stöttat oss under alla år.
Big Hug
din äldsta systerson
Fredrik Axell