lördag 18 augusti 2012

Robert "Burra" Gustafsson klar 2012/2013 !






Poängkung ryktas in skrev jag 21 juli. Idag fick jag som jag ville & Feffes pöjk har nu "kritat på".
De inte Burra kan göra med en puck kan ingen göra. Fantastiska händer & ett spelsinne som håller våldsamt hög klass.
En lirare som kan göra de där lilla extra & som alltid hamnar i poängprotokollet.
Seriös på arbetet & på isen. Men....
i omklr., lagkalasen, bussresorna så är de Robocop  som håller låda :) (Tokiga Robban)
En ruggigt skön kille som jag hoppas får ihop Jobb,kärlek & hockey på ett bra sätt i vinter så han kan vara med & lyfta Hcw A-lag ytterligare.
SÅ mina damer & herrar.
Låt mig presentera ett mkt trevligt nyförvärv.
Mr Robert "Burra" Gustafsson #86 klar 2012/2013. 


Burra in action 08/09 

Va fan ska man skriva ? Inte bara bra på isen. Sjukt fräsch "på land oxå"