tisdag 3 augusti 2010

Ny coach klar




Torbjörn Graflund ifrån Mjölby blir A-lagstränare i Hcw. Han har varit tränare för bla J-20 o A-laget därinne. En tränare som förespråkar offensiv hockey, vilket passar oss utmärkt :D. Aktiv coachning under match vilket kanske saknats lite på senare. Blir bra för laget med en ny tränare utifrån. Nya förutsättningar för alla.

Vi siktar på ett spelarmöte på söndag med Torbjörn. Klockan 17 i hallen. Uppe i kiosken. Om nån inte kan komma så kan ni meddela mig det. Jag kommer ringa runt till samtliga.

Spelade man inte hos oss förra året men vill spela här så kan man komma på mötet. Vill man prata med nån först så kan man ringa till mig. Marcus 0709145544. Svarar jag inte så kanske jag söver,matar lillgrabben osv. Ring igen bara.

Redan nu kan ni sikta in er på att fysen startar på måndag då vi redan ligger lite efter.

Så ev nyförvärv som vill spela här. Ring mig eller ta kontakt med nån ni känner i laget. Övriga ringer jag till.


Vi hörs då