söndag 11 juli 2010

Lite update

8an

I semestertider så är det lite stiljte. Dock några infos

Tränar situationen är inte löst. Pga avhopp o ny styrelse så kom arbetet igång 2-3 månader för sent. Men just nu så har vi en tränare som funderar på vårt bud. Jag hoppas på ett positivt svar då det är en tränare som skulle va kanonbra för detta lag. I början av nästa vecka väntar jag på svar.

Vidare till serien. Det var några som undrade vad jag hittade på för nåt när jag skrev om serieförslaget för ett par veckor sen. Men tji fick de blåbären då det blev exakt det jag skrev. Vill ni läsa om det så kan ni ju titta på tidigare inlägg. Annars kan ni klicka in på Kalmars blogg på länklistan. Där har bloggnissen skrivit utförligt o även skrivit lite om grupperna. Rekommenderas.

trevlig sommar isvänner