onsdag 16 juni 2010

Gött väder /Träning ;)

#21

Onsdag & vi kör även ikväll på plattan !
Är riktigt laddad för afton då jag missade lagträningen i måndags.
My self,Nizze,Lejon,Almgren, Jolle & Jutte kommer köra ikväll. Hoppas även på några fotbollsgrabba som ja vet är träningslediga.

Vem vet ? Skooga kanske hittar ner & lägger några bandyskött i klyk ?

Har Mac överlevt stekarresan i Västervik ?

Kommer Tömpa ner med sina feta biceps ?

Får laget äran att se Brinks nytaggade/ ännu större biceps i afton ?

Kommer världens tjurigaste Svensson in i från förorten ?

Frågorna är många !
kom ner till hallen kl 18.00 så kör vi ;)

Till sist:
*Många som rycker i "våra" grabbar nu. Hoppas av hela mitt liv att Tränarfrågan är fixad snart.
Så fort de är ordnat så är jag övertygad om att vi kommer ha en trupp som slåss om all 3:an .

* Pratade med 2 mkt bra rollspelare igår som ifjol lirade en division högre. Båda är intresserade av spel i Hcw. Men som jag skrev innan. Alla undrar vem som kommer sköta träningen/coachningen ?

*Såg att min nyblivna bloggkollega skrev om Hcw här om dagen. Han undrade vad som hände i Whatstone. ????
Som en backhandflipp tillbax så får vi nyfikna undra lite vad som händer i Motown ??? Ryktet säger att de inte bara är frid & fröjd därinne.
Vill inte skriva mer men hoppas de fixar till allt innan 1 Juli så stommen (Inte Jimmy D:) blir kvar.?

*NIzze har lovat att berätta sin helg/ favorit sysselsättning ikväll. Bara de är de ju värt att komma ner & lyssna på ;)

Skjut i Krysset !
Fräddä