onsdag 28 april 2010

Snart Maj

8an

O ingen tränare klar. Det skulle ringas till några potentiella tränare, men helt ärligt så vet jag inte hur det gått. O jag vet heller inte om det ringts till alla. Eftersom vi inte har nån tränare så har vi heller inte startat nån fys. Men är det nån som vill köra nu så kan man träna med juniorlaget. Gammal hederlig Hjalle fys. Vet att många går på gym så att det tränas ju en del i laget.

Själv så jobbar jag mina sista timmar nu. Sen blir det pappaledigt till Oktober. Då ska jag försöka ge mig ut till Rismarken innan Sandra börjar jobba, så är det nån som vill hänga på. Smsa eller ring, fråga anything.

Fräddan med sina coola kontakter kanske kan kolla upp om det finns nån tid i nån av skolans idrottssalar :D En gång i veckan måste vi väl kunna köra?

Annars så händer det väl inte så mycket? Inga nyförvärv runt om i trakten! Jag har hört några rykten angående Majf, men jag har munkavel där. Med det sagt så har jag nog gjort några nyfikna iaf.

Hepp. Det blir lite mer koll i silly från min sida när jag går på pappaledigheten, ska ringa runt till lite kontakter då. Tjipp