fredag 5 februari 2010

X

#21

Valde att inte skriva igår efter matchen då jag var riktigt j*vla besviken på lagets insats. Har nu sovit på saken & kan väl erkänna att jag är lika besviken fortf. :/
Mulen har skrivit några rader på http://www.hcw.nu/ . Jag själv vet inte vad jag ska skriva förutom att vi förlorade (oavgort )på individuella missar.
Vill inte ta ifrån Gislaved att de gjorde en bra match. Hade många duktiga spelare som gjorde de tufft för oss. Målvakten var grym & deras försvar var bra när vi ofta hamnade ut i hörnen. Gislavedpöjka var oxå mkt bra på tèkningarna & de fick ofta ta skott ifrån slottet eller ifrån backplats.
Men....
Vi var inte bra igår & jag hoppas många rannsakar sig själva. Jag vill inte hänga ut någon här. Men de funkar inte lira boxplay en stor del av sista perioden då JAG tyckte vi hade matchen.
läs Gislaved ord om matchen här. http://blogg.westbohockey.se/#home
Ni kan även läsa MVT rader här : http://mvt.se/sport/1.725898-hjarnslapp-kostade-hc-wettern-segern

Jag hoppas att vi tar tag i de här redan ikväll då vi har sista träningen innan Lenhovda hemma på söndag.
Vet att Jonas Brink har fått någon slags infektion i kroppen & kommer gå på penicillin 10 dgr.
Förutom Jonte så hoppas jag att ALLA tar dom sista matcherna i serien på allvar nu. Det kan snart var slut samt de kan oxå vara en lång & mkt roligt sässe kvar.
Det är nu vi visar vilka vi är.

TIll sist:

* Inga nutidsfrågot ikväll då jag inte får ut dom ifrån nätet. (full fokus på träningen istället :)

*Grattis "Hcw-pojken" Linus Thörnström som idag fyller 22 år.

*Majf Vs Faik 19.00 ikväll

* Tack ni i publiken som tog er ner till hallen igår. Vi ses på Söndag ?

* träning 17.00-18.00

Trevlig Helg !
Fräddä