fredag 4 september 2009

Nya rör=ajaj

8an

Igår så köpte jag nya rör då mina andra gick in på 3e säsongen o är helt förstörda. Trodde in i det sista att de skulle hålla en sässe till. Men det var ju bara en dröm. Har vant mig vid mina dåliga rör så det var en skaplig skillnad o slänga på sig nya igår. Mycket stabilare o allt kändes bra. Ja en stund då. Sen kom den där vanliga fotsmärtan. Satans vad det kan kännas. Men det är bara o pina sig igenom. Finns inga genvägar. Dock så var jag snabbast på plan igår :D så det känns bra. Nu inväntar jag bara ett skapligt skjutaikryssetblad så kör vi.

Igår så hann Kricke hem till träningen o idag så kan Gurra o Frädda träna. Så idag kan vi bli ett bra gäng. O Hjalle som körde för långa övningar igår så det utlovade 2målet uteblev, har idag lovat minst 30 min spel idag.

I helgen så spelar vi 2 matcher o Hjalle har väl tänkt o lufta laget. Hur laget ser ut till på lördag vet jag ej. Vet att fotbollen vill att Kricke ska spela fotboll på lördag. Joel ska iaf ha tackat nej till fotbollen. Eftersom både jag o Fräddan ska på kräftskiva ikväll så hinner vi inte skriva nån inför match redan ikväll. Eller vänta.. ev så hinner vi det. Vi har ju faktiskt internet vid våra platser i omklädningsrummet. Men jag lovar inget.

* Igår så gick Nisses skena av. Jag har nämnt det o jag måste nämna det igen. Görs det egna skenor i Mjölby? :D

* Det nya bortastället kan bli hur snyggt som helst. Rangers vita ställ. Tänk er Wettern på sniskan ner på bröllat. Najs

* Pallar mina ljumskar 2 matcher i helgen. Låga odds på det

* Bäst tränad i laget Batte "Mini-Hulken" Beurling. Vilken kropp. Tompa har fått ta på sig sin vaktuniform o fått stå o mota brudarna vid dörren. Galet tryck nu