torsdag 22 januari 2009

Supertorsdag

åTTAN

En kanon bra dag. Det är torsdag. Snart fredag o fredagar är ju hcw`s bästa dag. Nattpass o eurodisco. Enligt rykten gällande Bögga så skulle ju Mhc ha ett möte igår där det skulle bestämmas var han ska avsluta säsongen. Ryktet har nått mig att Bögga själv ska få bestämma var han ska spela. Men jag tror på`t när jag ser det hända. Vi får se om han själv hört nåt på träningen ikväll. Ikväll så kommer troligtvist Kricke tillbaka från sjukdom. Även Mulen kommer ge sig på ett försök att träna då ljumsken inte ömmar längre. Själv tar jag ett steg tillbaka o byter inte om idag. Jag har ont i ljumsken efter träningarna o idag så verkar vi ju bli 4 femmor utan bekymmer. Jag glider i mjukis idag o så kör jag med utrustning imorn igen så får ljumsken återigen vila 2 dar i helgen. Så kanske man kan öka lite försiktigt nästa vecka.

Det står löpning innan träningen idag på schemat. Lite rehab som Hjalle kallar`t. Löpning har aldrig varit rehab i mina ögon. Men smaken är som baken.