onsdag 7 januari 2009

Dansbandsgrabba

åTTAN

Vad är det man kan läsa i dagens tidning? Jo nåt som vissa grabbar i laget kommer att gilla då det blivit lite av en tradition. Iofs så är traditionen att gå på folkets park i motala då det är Vadstena kväll. Men Scotts o Larz Kristerz kommer till parken den 27 feb. Jag skulle gissa att det finns ett par idioter i laget som starkt kommer överväga att gå på spektaklet. Jag har inte haft äran att få lyssna på Haag`s skiva som han hade med sig då alla skulle in på skiten. Men känns som att jag klarar mig ändå.


Ska ner idag på träningen o tjata lite. Får se om det kommit tillbaka några spelare ytterligare så det går att genomföra några vettiga träningar. Edit: är ju för fan onsdag idag. ingen träning givetvist. Blivit lite fel med dagarna nu när man varit ledig så länge. Det är ju idag man ska in o titta på Mhc lite. Västervik kommer på besök. Jag har ju följt 67ans blogg lite. Se om han är superduber bra


Fram med Fräddas MOPPE för helsike