torsdag 20 november 2008

Tränings-Tarmen skriker :)

#21

Hallå Flicker :)

Då var de äntligen Torsdag. Ska bli galet sköj att få testa lite ikväll. Hoppas av hela mitt liv att knä:t funkar nu... ????
& hur de än går så hänger ja med till småland i mörrn. Vare sig jag står & peppar i båset. Eller sitter längst bak & tuggar knopp :)
Eftersom Höna har funkat bra i Blå:a så vill jag inte gå in & ta någon:s plats när ja inte har tränat....
& jag är helt övertygad att alla är galet sugna på att spöa Rsk "Icemachine" Texas :)

skriver lite i mörrn om hur träningen var, laguppställningen osv.

Till sist:
* Stivie åker på Roadtrip i morgon & lirar 3 matcher på 3 dagar in US and A..
* Pratade igår med min gamla Lhc-kamrat Eric Lindhagen som igår gick upp delad förstaplats i Allsvenskan med sitt Växjö. 1 mål & 1 ass blev de i Malmö Arena. De har för övrigt Leksand nu på fredag i Lakerdome :)
*Var inne med Coach, Far & Acke i Nkpg igår för att se Mhc.. Tyvärr var de bara ett lag på isen.... 10-2 till Hästen & tåget mot allsvenskan går som på räls... Hoppas T.J kan hjälpa Mhc nu :)
*Kricke briljerar lika mkt på Blögga som på isen... Riktigt bra skrivet Dude.... skriv mer :)
*Träning ikväll 20.00-21.30
*Ryktet går även att Mac ska ställa sig på knä efter Rydaholmmatchen på Fredag... Han kan inte göra de tidigare pga att han skulle köra Cross-trainer :) Han ska även lyxa till de lite med att laga den otippade fredagsrätten TACO till middag...... :)
Mys Pys värre väntar på Maldiverna;)

Stay in touch..
hej daaaaaaaaaaaaaaaa (Som Jutte brukar säga:)