tisdag 11 november 2008

5 dar kvar

åTTAN

Japp med denna dag räknad, så är det bara 5 dar kvar tills jag åker på semester. Skönt mos. Jag kommer som sagt att missa 3 matcher så igår var Borg Jr (back)från Mjölby med o tränade med oss. Borg är en av 5 juniorer som har ett såkallat dubbelkontrakt. Han kommer nog spela några matcher med oss nu men även spela för Mhc`s J-20. Precis som Holm. Så igår var vi 4 femmor plus 3 man. Då saknas fortfarande Mazze o Svesse. Även Stivie saknades igår(ljumske). I jul så kommer ju även Calle P hem o spelar med oss så truppen är ju galant.

När jag nu kommer va borta så kommer det dyka upp 2 st gästbloggare som kan understödja Frädda lite. Inte så lätt o blogga varje dag. Så Falk o Kricke kommer göra några inlägg.

Vidare så tog jag upp med Tompa igår om han behövde hjälp med fotografering till hcw`s hemsida. Spelarkorten o info där. Då meddelade han att det var på G med lagbild, att Expert skulle nog komma nästa vecka o ta kort på alla lag. Va helvete!! var min spontana reaktion. Vi har inte tagit ett lagfoto på herrans massa år. Så givetvist ska det tas när jag inte är hemma. Hade man varit skadad(ett troligt scenario) så hade man ju kunnat komma ner o ta på sig grejorna för fotot. Nu får jag lite svårare o dyka upp. Men jag får hoppas att Tompa the man(lite fjäsk jaja) skjuter på fotograferingen till första veckan i december då jag är hemma igen.