fredag 9 maj 2008

Fy.. VARMT...

Det är varmt o jäkligt nu när man är ute o springer. Men man ska väl inte klaga på vädret. Värmen för ju lite gott med sig. Igår genomfördes pass nr 2 o idag kommer vi köra nr 3. 5 pass i veckan. Är det nåt annat div 3 lag som kör så här pass? let me know. Det är som så att vi som kör 5 pass i veckan är de som inte lirar fotboll. De som spelar fotboll har kommit överens med Hjalle om vilka dagar de ska komma. Helt plötsligt så hade vi ett par killar till som "spelade" fotboll haha ja jävlar.

Intervalls löpning stod på schemat med lite styrka i mitten av passet. Jag tog min tur ute i rismarken o det känns förvånansvärt lätt därute. Måste poängtera dock att det är lätt jogging det handlar om. Men ändå, förr så behövde jag ju syrgas under de rundorna med. Ska dra på lite idag o se hur knät känns med lite högre belastning. Vilka stöter man på i spåret? Hockey ansikten jag såg därute igår var Axman o Jerry Cassel, sistnämnde lirade så sent som förra året i A-laget. Vad Axman har för roll i klubben iår vet jag inte.

Förresten. JAG HAR TRÄNINGSVÄRK