onsdag 28 september 2011

Tv ???

#21

I måndags när jag klev ner i omklr. upptäckte vi att tv:n hade rasat. En tjöckis tv som jag & min bror haft i fantastiskt många år innan vi släpade ner den till A-laget :(
Det var med sorg jag fick plocka ned den & den lämnar nu ett stort tomrum på ena kortsidan av omklr.

Har/Vet Du/ni ?
Någon som har en gammal platt-tv till en billig peng. Hör då av er i kommentarerna eller till min mail. (fredaxell@hotmail.com) (skriv gärna i kommentarerna om ni skickat till mailen )
Den får se ut hur f*n som helst bara de går att följa text-tv samt några kanaler.
Nu kanske ni som inte har lirat Hockey frågar va ni ska ha en Tv till ?
Det kanske inte behövs för oss spelare (egentligen). Men det är framförallt för våra eldsjälar som tillbringar otroligt många timmar i just hallen/omklr.
SÅ DE Ä KLART SOM SATAN ATT GUBBA SKA HA EN TV ;)

keep in touch...
Axell

ps.träning ikväll gubbs kl.20.10 .ds