måndag 23 maj 2011

Barmark start !

# Tjugoett



idag/ikväll kl. 17.40 är de samling i hallen då vi ska sparka igång fysen inför sässen 2011/2012.
Man är inte direkt lika laddad som om de vore ispremiär. Men detta måste göras om man ska överleva premiären bl a ;)
Har ingen aning om vad coach Neuman har för upplägg till kvällen ? Men jag kommer i alla fall plocka med mig inne/ute skor, trollspö,vattenflaska, mörk & ljus t-shirt så man är garderad så att säga ;)
Skulle ljuga om jag skrev att barmark är skoj. Men det är gott att få träffa grabba igen samt att få komma i form.
Visst att det går att träna själv. Men man kan ALDRIG få samma tryck som när man tränar i lag.
I grupp kan man pressa sig lite till & man sliter för grabbas skull oxå.
Jag vet att Axell kommer få se fantastiskt många ryggar ikväll :)
Men va f*n gör de.
Jag kommer vara där & kämpa så gött de går.

Som #99 sa.
-Man gör inga poäng i spåret/gymmet :)

Vi ses ikväll gubbs.
18.00-20.00
Nu kör vi......
21:an