fredag 11 februari 2011

Lätt träning

åttan

Det var tunt med folk igår. De som brukar vara där o kämpa var samma folk som var där igår. Några som jobbar o nån skada. Andy är i italien bla.

Själv så skulle jag testa om jag kunde ta i lite mer idag. Det gick väl hyfsat men jag kunde inte trycka ifrån för då kände jag direkt. Tveksamt om jag kan spela på söndag. Få se hur det blir med det. Kommer inte träna idag då jag ska på whiskeymässa i lkpg.

Träningen bestod av ett gäng övningar som vi tog det ganska lugnt på då vi var 10 utespelare. Avslutade med 2vs2 i bäst av 5 matcher.

Lag Rött
Lillen
Macke-Tyson
Falk-Gurra-Kricke

Låg Gult
Kalle
Nisse-Bögga
Sigge-Joel-Hermansson

Första 2 vann gult på sudden straffar. Sen tog vi 2 raka för att tyvärr förlora sista avgörande där det var tajt tills det var 20 sek kvar. Hade inte Kalle storspelat så hade vi i rött vunnit lätt :D Nä han var helt sjuk igår. Vi var tvungna att frispela varandra för o få öppet mål typ för att han inte skulle ta pucken. Snorunge!!

Eftersom jag inte tränar idag så har jag inte riktig koll på hur laget kommer se ut o jag vet inte om Fräddan ska ner nåt idag. Jag får forska lite imorn annars o skriva ett inför inlägg. Ha en fin helg folks!!