fredag 3 december 2010

Fredagsmys

åttan

Idag så kommer både jag o Fräddan att träna. Jag antar att Almgren eller Emil passat på o försökt att bestämma musik i omklädningsrummet. Fredagar så brukar vi köra på nåt tema. Varför inte Ballad-tema idag? Mulen går igång galet på det. Han har minnen till varenda låt. Blir galet nostalgiskt :D Ja vi får se. Fräddan kommer ner före mig så han bestämmer.

På söndag så är det då dags för nya serien att hosta igång. Vi har vad jag förstått, haft en hel del sjuka i laget. Det var bla bara 8 man o tränade i tisdags. Vet icke hur det såg ut igår. Vi får ju hoppas att det kommer tillbaka ett gäng till idag. Vidare så väntar jag på svar från Westerberg angående matchcoach på söndag, då Graflund är borta. Dock så har jag en kille som egentligen är upptagen på söndag, men som kommer ifall vi inte hittar nån annan. Så nån dyker upp iaf.

En inför match rapport dyker upp imörra!