torsdag 18 november 2010

#2

21:an

Bättre sent än aldrig ;)
För ett bra tag sedan tog ja en intervju av vår #2.
En skön kille som vi "hämtat" ifrån förorten. (tro de eller ej. Finns några få tydligen ;)
Utan konkurrens vårat stabilaste nyförvärv 2010/2011 då han inte har gjort en dålig match i Hcw dressen. Sätter även en hunka på att grabben har bäst +/- statestik under de matcher vi har lirat.
En långhårig gangsta som fortf, lever på stenåldern då han varken har Nyllebok eller en vanlig j*vla mail ;) (fick skicka intervjun till hans Sambo, Alltid bra att ha dom kontakterna eller hur #20 ;)
Dock så är han snabb i käften & är mkt uppskattat både på & utanför isen.
Mina damer & herrar..
Låt mig presentera
Mr Andreas "Andy" Larsson ;)

obs ! Andy är helt övertygad om att bloggen inte har några bilder på han. Lägger upp 3 av ett gäng som finns ;)








Namn:Andreas Larsson
Smeknamn:Andy, Puyol
Årsmodell:1989
Bostadsort:Motala
Civilstånd/familj:Sambo
Position:Back
# i Hcw :2
Klubbfattning:Left
Matchvikt:84
Längd:182
Moderklubb: Maif
Tidigare klubbar: Maif

Vi har nu varit på is ihop ett bra tag. Vad har du fått för bild , känslor, intryck av Hcw A-lag 2010/2011 ?
jag tycker det känns som en riktigt bra blandning av unga grabbar och rutinerade rävar som kommer funka riktigt bra både på isen och i omklädningsrummet, även gänget runt laget är riktigt bra så jag hoppas att alla får en rolig säsong.

Varför valde du just Hcw iår ? :
Jag hade tröttnat på hockeyn och tänkte sluta men ville ge det en ny chans på en annan nivå, sen blev de inte sämre av att Jonte och grabbarna från Maif också valde Wettern. Och nu efter att varit i Wettern ett tag så känns det helt rätt.

Vad har du för + & - egenskaper på isen, omklr, osv ;) ?
jadu något plus måste de finnas så de får bli att jag alltid gör det som krävs för att vinna. I omklädnings rummet så tjatar jag lite på både gott och ont, sen kan de även bli att man jävlas lite med dom andras grejer och det är ju alltid roligt, får se när första blir :)

Målsättning denna sässe ? lag & individuella:
målsättningen för laget måste vara att ta oss till alltrean på något sätt, sen är de playoff som gäller.För mig var det att hitta glädjen med hockeyn och de är redan fixat, en av två är inte dåligt.

Vad har du för önskemål till Hcw publiken när vi entrar isen på vår hemmaplan : ?
Att se till så de är lite fart på matcherna, inte lika kul att spela när det är tyst på läktarn

Blöggas ord om Andy :
En riktigt stabil back som jag fått äran me att ha i "min" femma under serien. Andy ger alltid 100 % & är sjukt jobbig att möta då han aldrig ger sig.
En pöjk som inte blygar me att tjata hål i huvudet på någon stackars motståndare under matcherna :)
Än så länge har vi inte sett "Björnen vakna" som tur är. För jag vet att de kan slå slint rätt bra i Mr Larsson :)
84 kg muskler som jag vet kan göra en & annan skada på nån som "Puyol" inte har mkt för :)
Men som jag skrev tidigare. En riktigt skön lirare som har kommit in i laget mkt bra & som är galet viktig på isen.
Så bra/Stabil Andy har varit i år har jag aldrig sett honom. Bara buga & bocka att han valde just oss denna sässe.
För han skulle gå in i ett div 2 lag utan probs..

Tack för Intervjun Larsson and keep up the good work.
Mvh
Fräddä Axell