söndag 11 januari 2009

Payback :)

#21

Då var de söndag & de var exakt 1 vecka sedan man lirade hockeymatch. Är galet sugen på att köra igen..
Kommer kännas annorlunda att sitta i Lkpg i morrn & kolla på Make B & Hcw ifrån läktarplats.
Men men...
Skyll dig själv som man brukar säga....

Eftersom Mac ska lägga ut en liten införmatch,
så släpper jag matchen idag & Går raskt över till en viss pöjk i laget..
För varje gång jag har gått in på msn under veckan så har "han" skrivit typ så här:-

-Tja din jävel.. va gör du??
-Jag ska ta din plats i omkl.rummet. Du behöver inte komma tillbaka...
-Jag spelar i första femman nu.. Så ja pissar på dig.
JAG (FRÄDDÄ) svarar
-ta de lugnt nu Pöjk.. Säg inte för mkt.. För jag är snart tillbaka.
(han) svarar:
-Du .... De behöver du inte göra. För Batte har tagit Lindholm:s plats i omklr. & ja din.. Så ni kan dra åt helvete...
Fräddä svara:
-Du vet att du kommer få ångra de här va???
(Han)
-Vem faaaan bryr sig ???? Din jävla Tönt !!!

Eftersom jag vill respektera pöjken, så skriver jag inga namn.. Dessutom har han så många namn.:)

Jag lägger istället ut en bild på han...:)

En bild säger mer än tusen ord :) Hoppas du har lärt dig en läxa BJ-Tjorven ???

Ha de gott..

#21