torsdag 15 januari 2009

Jobb jobb jobb

#21

Torsdag & mkt jobb.
Full fart från kl 7.30-22.00 ikväll. har idag fått ledigt av coach ifrån träningen.(bad om ledighet i November)
Kommer avsluta min jobbdag inne i Cloetta Center & förhoppningsvis se Lhc krössa krickes Hv blå.
Känns riktigt surt att inte kunna vara med ikväll på träningen nu när de känns som att vi är på gång igen. Men eftersom mitt jobb är rätt tufft pga att jag jobbar med ungdomar med olika diagnoser så kan man inte tacka nej när Arebetslaget ska ut på äventyr. (Inte fel att få betalt när man glor på Höckey:)

Träning:
Hoppas att många kommer till träningen ikväll & att de blir bra fart. 2 viktiga träningar kvar inför Lenhovda hemma på söndag.
Ska bli riktigt skoj att få spela på hemma-is igen.. Var ju ett gäng veckorsedan.
Hoppas att de kommer mkt folk även att Vhf dam lirar hemma kl 16 samt att Majf lirar hemma emot Vimmerby. (fel datum av mig igår)

Till sist:
*Årets första frågesport i morrn. Glöm ej att plugga nyheter:) Vem ska bli den första att dricka ur de berömda 3:e benet :)

* har Falk & Batte fräst ut snorgubben ur snoken ännu ??

*Mhc krössade igår Pelle Prestbergs gamla Munkfors med 5-1. Holm fick beröm av Rydmark igen samt noterade för 1 assist.. Nice man....

* Den som vill/har lust får mer än gärna bränna en ny skiva till omklr. Mitt bränn-program är lite som Alex & funkar inte som de ska...:)

Kör hårt ikväll böys..
Ses i morrn....
#21