måndag 22 december 2008

Nu går de utför :)

#21

Vid den här tiden för 24 år sedan var jag bara ca 3 timmar gammal. De var nämligen då Pappa Janne & Mamma Helene fick sin oplanerade förstfödde:)
Fredrik Jan Axell 1984-12-22 :) 50 cm lång 3420 vikt ....

Idag 2008..
Är jag 1,80 lång, 88 kg i vikt, Volvo V 70, Insattslägenhet, sambo, nakenkatt, jobbar inom kommun & tunnhårig :)
Som ni ser ¨så börjar de gå utför :)

Men vad gör man ?? he he....
Skämt o sido....
jag trivs privat & Hockey:n är riktigt skoj i år. Jag har en kalas familj & fantastiska Lagkamrater.

Ska nu bli riktigt skönt att få vila upp sig nu under julen.... jag har försökt slita rätt bra på jobbet nu så att ja kan ha 2,5 vecka semester... Det ska bli helt magsikt :)

Till sist:
*Träning i kväll 18.10 (obs! tiden ändrad)
* Brorsan & Calle Lejon kommer & kör ikväll....
*Kommer Jutte kunna hålla sig vaken när han byter om ikväll ???? :)
*Har alla träningsvärk efter att ha rockat på Harrys dancefloor :)

ses snart.
Ha de gott....
Mvh
Gubben :)