tisdag 30 december 2008

Comeback närmare

åTTAN

Det var ett tag sen jag bloggande. Men det har varit galet hetsigt i juldagarna plus att jag legat sjuk efter det. Grabbarna fick ju stryk igår av ett Töreboda som blivit förstärkt. Nu tror inte jag att det fanns många som "ville" spela igår och det är ju lite synd om de killar som inte spelat så mycket men som nu fick chansen att visa upp sig. Det ringde en gammal lagkamrat från Hästen som nu bor i Lidköping. Han tänkte komma om jag skulle spela men jag är lite osäker på ljumsken fortfarande o stod över igår. Han sade då att alla spelare i Lidköping lämnat A-laget o att Töreboda fått typ 7 man av mycket bra Div 2 klass. Jag tänkte "mycket bra? " Fan de ligger väl sist i 2an? Iaf så är det kalabalik i Lidköping, de har 1 A-lagspelare kvar o kommer avsluta säsongen med J-20 laget. De som kommer i Lidköpings kvalgrupp uppåt får en gratis chans.

Idag så kommer jag testa ljumsken lite hårdare. Kör med utrustning idag men det gäller o känna igen varnings-signalerna för är det inte riktigt bra o jag sliter upp det så är denna säsong körd. Vi har träning idag o på fredag. Match på söndag o tisdag. Hoppas folk har tillfrisknat o "vet om" att det är träning så vi blir lite folk idag.