fredag 7 november 2008

Vi tar tempen på Holm



Hej hej. Hur känns det? Hur har veckan varit typ?
Det kändes riktigt bra. Heta idag, men igår gick det riktigt dåligt


Vet du nåt om Virserum?
Nä vet inget om de, men däremot så har vi en övning i Mjölby som vi kallar Virserum hehe


Du har ju gjort mål i alla matcher än så länge. Blir det mål återigen i helgen? Och vad fan gör du så mycket mål för? Vad är hemligheten?
Ja visst gör jag mål på söndag. Och jag vetifan varför jag lyckas göra så mycket mål
Har du alltid öst in såhär mycket mål?
Ja det har jag. Men jag har ju inget bra skott och jag har ingen kontroll när jag dribblar. Det måste va min tajming då


Jaja själv har jag ett grymt skott. Iaf. Vad tycker du om introt här?
Det är helt klart snyggt. Det skulle va rött
Va?Rött?
Ja nåt mer färgglatt också. I ljuset. Nåt rött skulle va snyggt. Coolt
Jag håller med. Vi borde ordna nåt mer. Ett arbete för Tobbe? Tjata till dig nåt nu.


Du spelar ju med oss men så spelar du ju även med Mhc`s J-20. Är det nån stor omställning?
Nja. Jag kör mitt race. Det funkar bra. Vi har ju tränat ihop oss nu jag,Frädda o Gurra o det känns riktigt bra.


O så pep han iväg. Grabba från Mjölby hade bråttom hem. Vi tränar ju nattpass på fredagar o Stivie måste va i säng ganska tidigt.